Milliseid hüvesid ma ärikliendina saan poes?

• Eripakkumised – ainult äriklientidele mõeldud eksklusiivsed allahindlused ja kampaaniad.
• Edasilükatud makse – võimalus tasuda kauba eest hiljem, vastavalt kokkulepitud tingimustele.
• Laoseisud – reaalajas info tootejääkide kohta.
• Krediidiinfo – võimalus näha oma saldot ja tasumist vajavaid arveid.
• Personaalsed hinnad – teile individuaalselt kohandatud hinnad.
• Pakkumised teie klientidele – meil. Saate oma klientidele poes hõlpsalt pakkumise koostada.

Kuidas luua ettevõtte e-posti kontot poes

Registreeruda saate siin
Kui teie konto on loodud, vaadatakse see üle ja kinnitatakse. Pärast teie konto kinnitamist saate selle kohta e-kirja. meiliaadress, millega registreerusite.

Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida ma peaksin tegema?

Kui olete hiljuti registreerunud, on võimalik, et teie ettevõtte konto pole veel kinnitatud, mistõttu peate võib-olla veidi ootama.

Kui registreerusite varem, kuid siiski ei saa sisse logida, sisestage kindlasti hea parool, vale parooli korral saate selle siit lähtestada.

 

Kui te ikka ei saa sisse logida, võtke meiega ühendust:
- Telefon: +3726090025
- E-post: e-posti teel: [email protected]

Kas keegi teine ​​saab tellimusele järele tulla?
Jah, tellimus esitati meili teel. Teine inimene saab sellele poest järele tulla.
Füüsiliste kaupluste kontaktid ja lahtiolekuajad

Meie kontaktandmed ja füüsiliste kaupluste lahtiolekuajad leiate siit

 

Lahtiolekuajad:
- Avatud E-R 8:30-17:00 

- SAT - SUN = Laup–Pühap

Makseviisid ja ostmine ootel
E-kaubanduse ostmisel Poes saate maksta järgmistel viisidel:

- Everypay makseplatvorm
- edasilükatud makse (ainult registreeritud äriklientidele)
Ostsin toote, kui kaua selle garantii kehtib ja millised on selle reeglid?